Frankie’s – sokowirówka, która wciąga! Kolejne dwa otwarcia sieci franczyzowej już w kwietniu.

Frankie's - MagnoliaDuński koncept, wrocławskie korzenie, czwarty punkt na mapie stolicy Dolnego Śląska i pierwszy w Małopolsce. Nowe lokale sieci juice barów Frankie’s powstaną we Wrocławiu przy ul. Szczytnickiej oraz przy ul. Stolarskiej w Krakowie. Otwarcia zaplanowane są na kwiecień br.

Aktualnie w ramach sieci działają 3 lokale we Wrocławiu: przy ul. Wita Stwosza w samym sercu Rynku, w DH Renoma i CH Magnolia Park. Krakowski punkt oraz Frankie’s na
ul. Wita Stwosza we Wrocławiu to jednostki własne marki, pozostałe działają na zasadach franczyzy. Na wrzesień br. zaplanowano otwarcie szóstego lokalu, który powstanie
w aktualnie budowanej Galerii Warmińskiej w Olsztynie.

Sieć juice barów Frankie’s istnieje od stycznia 2012 roku. - Stawiamy na niebanalne połączenia prostych smaków, przygotowywane tylko ze świeżych owoców i warzyw. Dodatkowo w menu oferujemy kanapki i sałatki, których kompozycje składników stanowią bogaty, pełnowartościowy posiłek. Wszystko w przyjemnej, niezobowiązującej atmosferze.  Obsługa lokali jest zawsze otwarta na luźną rozmowę nie tylko po polsku, co sprawia, że wielu obcokrajowców czuje się u nas jak w domu – mówi Martin Hofman Laursen, właściciel firmy.

Opłata wstępna za przystąpienie do sieci wynosi 10 tys. złotych, a miesięczna opłata franczyzowa - 5 proc. miesięcznego przychodu brutto. Aby otworzyć punkt Frankie’s niezbędny jest lokal o powierzchni 60-75 mkw. Całkowita kwota inwestycji to około
180 tys. złotych (w zależności od lokalizacji). Pakiet franczyzowy obejmuje
m.in. korzystanie z opatentowanego znaku towarowego Frankie’s oraz pełnego know-how firmy, wsparcie w wyborze odpowiedniej lokalizacji oraz negocjacjach umowy najmu, aranżacji i przebudowie lokalu, przy zatrudnieniu oraz przeszkoleniu personelu,
w doborze dostawców oraz działaniach marketingowych.